Entry Owner Links Follow


Hey you! yes you're someone in front of monitor! I would like to thank you for visiting ma site. Don't forget to follow meh ;)





Gratisan Musik>













Skin was made by : MieyAzila

My Eid Celebration . :D
Friday, January 13, 2012 0 love me
Assalamualaikum. hye guys !! we meet again here. hee!!  sy nk share detik2 gembira ngan warga2 kolej sy during eid celebration nie. tgk taw. #excited. :D



#candid by my beloved roomate. nasib baik cantik. (perasan) :D

#my family here.mcm2 gaye jea.haha. 

#meet my beautiful princess here,miss Amira. ^ ^

#with my roomate and her 'buah hati'. (:

#with my ex-roomate and my roomate.love them so much!

#with two cute siblings,Jazlan and Fatimah.

#manje2 ngan Cik Atiqah sy.hee.

#pose lentok kami.jgn trgoda plak.haha.

#Saya sayang semuanya!!

#Batch 20 yg sporting. >.<

#Okay.sorry kalau pose sy nie plik skit.teeheee!!

#Di taman yg penuh dgn kehijauan.haha.

#yeay!! Akhirnya kami semua berkumpul bersama!! :D

#Muke kemut. =_='

#Menantu pilihan.ayu gitu. hee.

#Pilihlh yg mane 1.yg hijau 2 x uleyh taw.hehe.

#Comel. ^ ^

#With my beautiful and gorgeous junior. (:

#Last but not least,snapping with our beloved lectures.







|